Ofte stillede spørgsmål
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse
Prøv at tjekke spamfilteret eller uønsket mail. Vi har oplevet flere af vores ordrebekræftelser er endt der.
Hvor langt er min ordre?
Vi har meget travlt i øjeblikket og nogle af ordrene vil muligvis opleve en forsinkelse på 2-4 dage. Strømperne bliver sendt fra vores produktion i Tyskland. Når pakken er ved at være ved grænsen skifter postleverandøren fra DPAG Post til Post Nord. Vi sender derfor først trackinginformationerne til dig når pakken er hos Post Nord, da du ellers skulle modtage to mails med forskellige leverandører.
Vi vil derfor være meget taknemmelige, hvis du venter med at kontakte os til du har modtaget en mail med trackinginformationer.
På forhånd tak! :)
Vi vil derfor være meget taknemmelige, hvis du venter med at kontakte os til du har modtaget en mail med trackinginformationer.
På forhånd tak! :)
Mit trackingnummer er ikke registreret hos DHL
Det skyldes at der for noget tid siden skete en fejl i vores system, så der blev sendt trackinglinks til DHL i stedet for Post Nord. Så hvis du har fået et link til DHL, så prøv at indtast samme trackingnummer på Post Nords side (https://www.postnord.dk/tracktrace2).
Trackingnummeret er heller ikke hos Post Nord
Så er det fordi at mailen er blevet sendt for tidligt og pakken ikke har nået grænsen og er blevet overdraget til Post Nord endnu. Der vil derfor gå et par dage og så vil den være hos Post Nord.